تور مجازی بازدید از معدن سنگ معدن آهن چاه گز
از همه دانش آموزان خوبم که همیشه مایه دلگرمی من هستند کمال تشکر را دارم و برایشان آرزوی موفقیت در همه مراحل زندگی را دارم .


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 537
بازدید کل : 47455
تعداد مطالب : 217
تعداد نظرات : 994
تعداد آنلاین : 1



تور مجازی بازدید از معدن سنگ آهن چاه گز

شروع بازدید



نظرات شما عزیزان:

سهیل بایمانی نژاد
ساعت21:03---3 مرداد 1393
پس از سفید چاله چیزی خارج نمی شود
پاسخ: چرا از سفید چاله چیزی خارج می شود . اما نه ان چیزی که وارد سیاهچاله شده است .


سهیل بایمانی نژاد
ساعت13:17---31 تير 1393
سلام
اقا دو سوال داشتم
اقا چرا فضاپیما ها باید به صورت عمود نسبت به سطح زمین پرتاب شوند
دوم اینکه در سیاهچاله ایا اجرامی که واردش میشوند نابود میشوند یا از طریق کرم چاله و سفید چاله در جای دیگری به مانند شکل اولیه خارج میشوند
سلام پاسخ سوال اول : برای اینکه فضا پیما بتواند از نیروی جاذبه ی زمین بگریزد نیاز به نیروی زیادی در جهات مخالف نیروی گرانشی زمین دارد که باید در جهت مخالف نیروی گرانشی باشد . یعنی به سمت بالا و عمود بر زمین در غیر این صورت مقدار زیادی انرژی تلف می شود . پاسخ سؤال دوم : خیر از سیاهچاله چیزی خارج نمی شود بلکه به صورت جرم فشرده درون سیاهچاله باقی می ماند و فشرده می شود .


سهیل بایمانی نژاد
ساعت11:50---23 تير 1393
سلام
اقا یک وقت امکان داره که مانند نتایج نمونه تهران که اشتباه شده بود و افرادی که گفنه بودن قبول شدن بعد گفتن نه اشتباه شده برای اینجا هم بشه و یوقت برا منم این مشکل پیش بیاد
پاسخ: سلام . احتمالش کم است .


سهیل بایمانی نژاد
ساعت21:16---18 تير 1393
اقا شما اونجا تدریس ندارید
پاسخ: خیر سهیل جان


سهیل بایمانی نژاد
ساعت13:52---18 تير 1393
منم واقعا راحت شدم ولی حیف شد کاش تیزهوشان در میامدم ولی هر چی خدا بخواهد همون میشود
راستی اقا مدرسه علامه طباطبایی خوبه
پاسخ: بله . آنجا دوستان خوب زیادی خواهید داشت . آیا از دیگر بچه ها خبری دارید ؟


سهیل بایمانی نژاد
ساعت10:04---18 تير 1393
با سلام
آقا من نمونه دولتی قبول شدم
خیلی از زحمات شما ممنون و سپاس گزار هستم
پاسخ: خوشحالم که این همه استرس و نگرانی شما تمام شد .


سهیل بایمانی نژاد
ساعت21:33---16 تير 1393
بله خود من هم میخواستم شیمی برم
اقا به نظرتون چه کتابهایی رو باید بخونم و از کی باید بخونم
خودم خیلی علاقه دارم و دوست دارم و ارز میکنم جزعی از افراد المپیاد جهانی شوم
پاسخ: برای این کار نباید کتا ب تست بخوانید . بلکه از هم اکنون باید کتاب شیمی ذبیرستان را مطالعه کنید .


سهیل بایمانی نژاد
ساعت18:49---16 تير 1393
سلام
اقا میخواستم یه چیزی بگم ولی لطفا مسخره ام نکنین
اقا به نظر شما من این توانایی را دارم که در المپیاد ریاضی شرکت کنم یا چون تیزهوشان قبول نشدم برای ان هم هوش و توانایی لازمه را ندارم
اگه بخوام ازمون بدم از چه سالی باید شروع کنم
پاسخ: بله . فقط شرکت در این المپیادها نیاز به علاقه و پشتکار زیاد می باشد . خود من المپیاد شیمی را به شما پیشنهاد میکنم .


سهیل بایمانی نژاد
ساعت21:59---15 تير 1393
اقا یعنی من خیالم راحت باشه در میام
پاسخ: منظور من این است که انشالله قبول می شوید .


سهیل بایمانی نژاد
ساعت17:38---15 تير 1393
مگه کوییز ده شدم که شیرینی بگیرم
پاسخ: اگر نمونه دولتی قبول شدید بهتر از ده گرفتن هست .


سهیل بایمانی نژاد
ساعت9:55---15 تير 1393
سلام آقا با توجه به اینکه فایل پاسخ سوالات نمونه منتشر شده من پس از چک کردن سوالاتم از هفتاد و پنج سوال چهارده تاش غلط بود آقا احتمال در اومدنم هست یا نه
راستی دروس ضریب دو را بسیار خوب زدم مثال از شانزده تا علوم دوتا غلط داشتم
پاسخ: سهیل جان . چرا اینقدر استرس داری ؟ زیاد بهش فکر نکن . فعلا فقط استراحت کن و بالاخره همه چیز مشخص میشه . شیرینی من هم یادت نره چون مطمینم که قبول میشی .


سهیل بایمانی نژاد
ساعت13:35---13 تير 1393
سلام
ببخشید بازم مزاحم شدم اخه مدتیه خیلی نگرانم
به نظرتون من با داشتن یک اولویت در نمونه و زون هفتاد و چهار تا سوال احتمال در اومدنم چند درصد هست
پاسخ: انشالله موفق می شوید


سهیل بایمانی نژاد
ساعت20:09---12 تير 1393
ببخشید چی نوشتید
پاسخ: منطق قابل قبول فقط آزمون ورودی است .


سهیل بایمانی نژاد
ساعت13:48---12 تير 1393
از نظر منطقی چی ؟
راستی اقا نتایجو کی میدن
مردین از ایترس هنوز یه روز خوش ندیدیم
پاسخ: منطق بال قبول اینجا آزمونی است که می دهید .


سهیل بایمانی نژاد
ساعت21:19---11 تير 1393
شما چی فکر میکنید ؟
در میام یا نه؟
پاسخ: بله . من برایموفقیت شما احتمال زیادی را در نظر میگیرم .


سهیل بایمانی نژاد
ساعت22:31---10 تير 1393
سلام اقا به نظر شما تعداد سوالاتی که برای نمونه زدم کافی است جهت قبولی یا کم است
پاسخ: سلام . این یک رقابت است سهیل جان . باید دید که نسبت به بچه های دیگر چطور پاسخ دادید .


سهیل بایمانی نژاد
ساعت13:32---10 تير 1393
سلام

اقا به نظر شما بااین وضعیت پاسخ دهی من به سوالات نمونه و مقدارشان و فقطداشتن یک الویت (علامه طباطبایی) در امدنم در ان در می ایم یا قطعی نیست
پاسخ:انشالله قبول می شوی . نگران نباش همه چیز را به خدا بسپار . تو تلاش خودت رو کردی سهیل جان .


سهیل بایمانی نژاد
ساعت21:23---5 تير 1393
سلام آقا

اقا من در ازمون نمونه دولتی هفتاد و چهار تا از سوال ها رو پاسخ دادم

اگه خیلی غلط داشته باشم فوق فوقش نه تا است

ایا به نظر شما در می ایم در نمونه یا مانند تیزهوشان ناکام میمانم
پاسخ: مطمئن باشید که قبول میشید . بابت تیزهوشان هم ناراحت نباشید . شما بهاندازه کافی تلاش کردید . بقیش دست خداست . مهم این است که د کهشما تمام تلاش خود را کردید


پوریا
ساعت20:51---25 خرداد 1393
اقا. چرا به من نمره ندادید از مدرسه امداختنم بیرون
پاسخ: سلام . من چندتا دانش آموز به نام پوریا دارم . اگر فامیلیتونو بنویسید ممنون میشم . در ضمن من نمره میدم ؟ یا شما نمره می گیرید ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در سه شنبه 23 ارديبهشت 1393برچسب:,ساعت 16:46 توسط ادیب پورعبیات |




نفرات برتر آبان ماه پایه هشتم دبیرستان شاهد طلوع بهمن ( دوره اول متوسطه )
دانش آموزان برتر آبان ماه پایه هفتم دبیرستان شاهد طلوع بهمن ( دوره اول متوسطه )
دانلود جزوه ی دوم شیمی هفتم
دانلود جدول تناوبی عناصر برای آندروید
دانش آموزان برتر مهرماه درس علوم تجربی کلاس های هفتم دبیرستان شاهد طلوع بهمن ( دوره اول )
دانش آموزان برتر مهرماه درس علوم تجربی کلاس های هشتم دبیرستان شاهد طلوع بهمن ( دوره اول )
دانلود کتاب علوم هشتم متوسطه ( دورة اول )
دانلود کتاب علوم هفتم متوسطه ( دوره اول ) همراه با آخرین تغییرات
پاورپوینت علوم پیشرفته ی نوبت دوم
تصاویر برنامه ی سفره ی غذایی
دانلود کتاب علوم هشتم متوسطه
تور مجازی بازدید از معدن سنگ معدن آهن چاه گز
تصاویر متحرک علمی سری پنجم
تصاویر متحرک علمی سری چهارم
تصا.یر متحرک علمی سری سوم
تصاویر متحرک علمی سری دوم
ویدئوی اختصاصی هنر نمایی آقای فاضلی دبیر هنر شاهد طلوع بهمن
پاورپوینت آزمایشگاه علوم تجربی
سرگرمی فوتبالی 1
سرگرمی فوتبالی
اطلاعیه
پاورپوینت تغذیه سالم
دانلود کتاب علوم هفتم توسطه برای موبایل
دانش آموزان برتر دی ماه کلاس سوم یک درس علوم تجربی مدرسه ی شاهد طلوع بهمن
دانش آموزان برتر دی ماه کلاس کلاس های هفتم متوسطه درس علوم تجربی مدرسه ی شاهد طلوع بهمن
مشاهده ی نمودار تحلیل و بررسی آزمون پیش نوبت کلاس های هفتم
دانش آموزان برتر آذرماه کلاس کلاس های هفتم متوسطه درس علوم تجربی مدرسه ی شاهد طلوع بهمن
پاورپوینت علوم پیشرفته
تصاویر متحرک فوتبالی
تماشای زمین از ایستگاه فضایی
عبور 150 کیلو ولت برق از چوب
کلیپ زیبای خورشید از نزدیک
دانلود پاورپوینت آلودگی هوا
تبریک
قابل توجه والدین گرامی
قابل توجه گروه های علمی کلاس های هفتم متوسطه
پاورپوینت بسیار زیبای درس اول علوم سوم راهنمایی
دانش آموزان برتر آبان ماه کلاس سوم یک درس علوم تجربی مدرسه ی شاهد طلوع بهمن
دانش آموزان برتر آبان ماه کلاس های هفتم درس علوم تجربی مدرسه ی شاهد طلوع بهمن
بازی شلیک موشک
بازی زیبای هواپیمای محافظ
بازی آنلاین تخریب پل
بازی انلاین ساخت پل 2
انتقال کربن دی اکسید در خون
فعالیت درون سلول
رنگی شدن گل سفید با آب رنگی
بادکردن بادکنک با گرم کردن شیشه
به پرواز در آوردن کیسه ی چای
گرفتن باکتری توسط گلبوب سفید
شیمی 0
اتم 1
تغییرات مواد 1
فیزیک 0
انرژی 1
موج 1
زمین شناسی 0
ساختار زمین 1
زیست شناسی 0
نمونه سؤالات 0
تست سوم راهنمایی 2
سؤالات دوم راهنمایی 3
دانلود نمونه سؤال 1
معرفی کتاب 1
پرسش و پاسخ 2
گالری تصاویر آموزشی 2
تصاویر متحرک علمی 5
دانلود محتوای درسی 11
آزمایش های ساده 2
تصاویر جانوران 1
پیام برای دانش آموزان 14
تصاویر پس زمینه 5
چگونه درس بخوانیم ؟ 1
سرگرمی 18
کاریکاتور 3
آزمایشگاه مجازی 4
علوم و قرآن 2
علوم و فضا 0
علوم و پزشکی 0
علوم و انرژی 1
علوم و محیط زیست 0
علوم و ارتباطات 0
علوم و مکانیک 0
آیا می دانستید ؟ 2
خاطرات دانش آموزی 1
13 آبان 1
نرم افزار مورد نیاز 2
مجموعه های آموزشی 2
ارتباط با والدین 1
نمره های دانش آموزان 1
22 بهمن 2
پاورپوینت دانش آموزان 8
کلیپ های علمی 46
روزمعلم 1
تصاویر به یاد ماندنی 3
کتاب های الکترونیک 11
معرفی پاورپوینت 2
آموزش کامپیوتر 1
تصاویر زیبا 1
نصیحت بزرگان 2
تصاویر میکروسکوپ 9
خطای دید 1
تدریس آنلاین 2
بازی فکری آنلاین 23
تست هوش 2
ویترین 8
گروه های علوم 0